Lowsi

Alla inlägg under juni 2011

Av Lovisa Fransson - 27 juni 2011 17:54

Rubriken säger det meeeeesta!





JAG HAR BLIVIT FASTER FÖR TREDJE GÅNGEN :')

Och denna gången blev det en pojke! En till man i släkten!

Alla mina syskon har fått tjejer, och nu kom den första pojken!

OOOOOOOH MAJ GAD, I'M SO HAPPI I'M GONNA DIE! :D 

Av Lovisa Fransson - 26 juni 2011 10:40

Förlåt alla bloggläsare för att jag inte har uppdaterat på några dagar!

Så jag ger er ett inlägg nu!


Ja hej alla läsare! 

Som sagt har jag tänkt att starta en tävling!

Jag har ett fint pris och sånt. Men jag vill ändra lite på den, ifall jag får över 7 som är med. Då startas tävlingen!

MEN

Det är inte helt 100 % att jag har denna tävlingen!

I nästa inlägg förklarar jag mer!


Och jag har haft en jätte bra midsommar, har ni?  





   


Av Lovisa Fransson - 19 juni 2011 11:08

  Apan skrämde livet ur mig..

Tjena kompisaaaaaaaaar!


Börjar med veckans hiss
och diss ! 


 Att sommarskoj öppnar! ( om jag minns rätt...)

 Att jag inte har hittat någon att gå med! 

 Att det är sommarlov! 

 Att jag har svettiga fötter ( kul för er att veta?     ?

 Att jag är grymt sexig, NEJ MEN SNART SKA JAG TILL LEGOLAND!  


Och haha ja det vaaaaaaaar allt, puss koch kramisar! :* 


Om jag får över 20 kommentarer utav olika personer, så ger jag er en film där jag antingen fixar naglar, sminkar mig, eller något annat. OCH EN TÄVLING DÄR DU KAN VINNA FINA PRISER!  


Xoxo

Lowsi

 







Av Lovisa Fransson - 16 juni 2011 16:56

Hheejj allihopa!


Som ni alla vet så har Lovisa skaffat en ny blogg, hon hade en innan på blogg.se, men hon bytte till bloggplatsen ^^


Om ni undrar så är det jag (Rebecca) som skriver på hennes inlägg just nu, eftersom att Lovisa och Tinde spelar wii :D


Gå gärna in på mig och titta, kommentera gärna också :P


http://bbeeccaathebest.bloggplatsen.se/


Jag och Lovisa har varit med varandra sen klockan 12 typ och Tinde kom hem till mig klockan 3 typ :-)


Vi har haft as kul, tycker jag ^.^

Hoppas ni också tycker de Tinde och Lovisa xd <3


Här kommer några bilder på Lovisa, för ett år sen!

     

 

Det tyckte dom också, jag frågade dom precis 8D


Nu hoppas jag att Lovisa bloggar riktigt mycket, för hon gjorde inte de så mycket typ och så hoppas jag att ni läser henne blogg. (L)


Nej, nu orkar jag inte skriva mer på Lovisas blogg, hej då ^_^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaoo
Jag heter Lovisa och är 13 år, kul för er att veta, eller hur? :3

Jaoo
men aa
hejdå

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni min blogg ofta? :)
 Ja
 Nej
 Första gången jag tittar
 Nja, inte så värst
 Nej, det är första gången jag läser den, men den värkar bra! :)
 Den suger.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards