Lowsi

Alla inlägg under juli 2011

Av Lovisa Fransson - 31 juli 2011 19:07

Hey, jag är med i en tävling på cuzamfly.blogg.se  !


I tävlingen vinner man smink från E.L.F, så ifall ni är en kille som vinner, ge det till en tjej :)


Gå in här, så kommer ni till inlägget!


I inlägget så har hon lagt upp bilder på det hon lottar ut! Jag har valt mitt, och reglerna står på inlägget! 


Nu tycker jag att ni ska vara med, jag är med, och ni kan vinna! 


xoxo 


Lowsi 

Av Lovisa Fransson - 23 juli 2011 00:41

Jag har haft en bra dag med min Moa :3


Men samdigit, den 22-07-10 dog vår älskade kompis Alexandra. <3


Ett år sedan nu och vi saknar dig, blev inte ens tretton år, fick inte börja i sexan. Inget alls. Sorgen är kvar hos oss alla <3


Och idag exakt ett år senare, hände det bomb saken i Norge också. Hemskt. Tycker synd om vårt grannland, visst skämtar vi om norrmän osv. Men ändå. Tänk om det hände i Sverige? Då hade jag mått ännu mer skit. Visst älskar jag inte Norge mer än Sverige. Men det är ett land, som är exakt likadant som Sverige. Ingen skillnad alls. Utom att dom har andra ord i språket. 


Jaja, orkar inte berätta mer. 

Godnatt. 


Puss 


Lowsi

Av Lovisa Fransson - 9 juli 2011 11:51

Ny film by Beyoncé     



Av Lovisa Fransson - 2 juli 2011 07:43

Ja, nu ska jag åka iväg i helgen, hinner kanske blogga i kväll! 

Eller imorgon! 

Kommer börja med en del nya kategorier i veckan som kommer, om jag hinner.


Ska till Danmark!   




     

Av Lovisa Fransson - 1 juli 2011 20:33

Jag har varit upptagen hela veckan!

Jag kommer skriva allt jag har gjort nu, okej?

Bra då kööööööör vi!  


Måndag:  Först var jag på gården från kl.10-15 ( 10 är tidigt att vakna på ett sommarlov, ellerhur?  )

Men vi åkte och badade, det var fett nice.

Sedan åkte jag till stan och hämtade min syssling Ellen på Nisseplatsen!  

Åhh, vi har inte setts sen i november! Glad jag blev? JA!? Och sen åkte vi hem och blalblabla och somnade.


Tisdag:  Jag och Ellen åkte till Liseberg! Första gången hon var där, men på tanke med att hon bor i Stockholm så åker dom till Grönan istället?  

Vi åkte allt, inklusive Atmos Fear. Men det var inte första gången jag åkte den, nejnej! 

Men Ellen höll på och dö! HAHAH jättekul när jag tvingade hon och titta när vi åkte upp!    

Sen köpte hon en helium ballong! Ja ni kan ju chansa vad vi gjorde med den, hehe.      


Onsdag: Vi skulle åka med gården till lilla brattön, efter som det var ca 30° varmt!  

Men sen så hade ingen sagt att båten gick klockan halv tio istället för tio, snacka om att jag blev pisstoff?  

Men sen så bestämde vi oss för att cykla till Hawaii ( För er läsare som inte bor i Std, det är en strand hos oss som kallas så) Och vi blev steeeeeeekare. Så smart nog, glömde jag solkrämen hemma..fråga inte!  . Så vi brände oss såhääääääääääääääääääääääääär mycket!  


Torsdag:  Idag var det våran slapp dag, jätte mysigt, eller hur?  

så vi tittade på filmer och så. Men vi var faktiskt också ute och badade med min hund i havet, nice va?  

Och sen så slappade vi det mesta, tror jag. Jag kommer inte ihåg!




Och om dagen kommer sedan!     




Presentation


Tjaoo
Jag heter Lovisa och är 13 år, kul för er att veta, eller hur? :3

Jaoo
men aa
hejdå

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni min blogg ofta? :)
 Ja
 Nej
 Första gången jag tittar
 Nja, inte så värst
 Nej, det är första gången jag läser den, men den värkar bra! :)
 Den suger.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards